Selamat datang ke blog petua kurus badan!

Blog ini direka khusus untuk pembaca yang inginkan petua dan cara kurus badan yang percuma, mudah, ringkas dan interaktif. Dalam blog ini, anda akan dipaparkan dengan artikel,gambar mahupun video petua-petua melangsingkan badan bagi memudahkan pembaca untuk mengikuti panduan dan cara menguruskan serta melangsingkan badan dengan betul. kesemua panduan kurus badan yang dikongsikan boleh dilakukan dimana sahaja tanpa perlu menghabiskan wang beratus-ratus ringgit menjalani program menguruskan badan atau membuat pembedahan.Untuk makluman anda petua dan cara kuruskan badan dalam blog ini akan sentiasa dikemaskini dengan panduan serta tip melangsingkan badan terbaru untuk rujukan terbaru anda.

selamat menguruskan badan!

senaman menguruskan badan minggu 5

cara kurus badan


Video stephen cabral kali ini pula akan menunjukkan kepada anda senaman yang perlu anda lakukan pada minggu kelima.petua kurus badan ini pasti dapat membantu anda.antara langkah-langkah yang perlu anda buat pada minggu kelima ialah teknik “dumbbell one arm squat press”iaitu pergerakan dibahagian sebelah tangan,pinggang dan kaki.kemudian teknik “split lunge jump” iaitu senaman yang memerlukan anda melompat.teknik terakhir ialah “ball pass crunches” yang melibatkan pergerakan di kepala dan kaki serta menggunakan bola.selamat mencuba!
 
credit video-diet.com

petua kurus badan

anda boleh dapatkan badan yang langsing..senang jer

1 comment:

  1. kalau tak guna dumble boleh ke? sebab kebanyakkan senaman yg dipamerkan dlm vid ni selalu guna dumble. admin, pls reply me asap! thnx!

    ReplyDelete